موقع السلطة
السبت، 20 أبريل 2024 12:55 مـ
موقع السلطة

رئيس التحرير محمد السعدني

  • اتحاد العالم الإسلامي
  • nbe
  • البنك الأهلي المصري
فن

أحمد فهمي يدافع عن ريهام حجاج: وقفت وحلت المشاكل

أحمد فهمي
أحمد فهمي

أبدى الفنان أحمد فهمي، دعمه للفنانة ريهام حجاج، في أزمتها الحالية مع الفنانة آيتن عامر، بخصوص مسلسل «وكل ما نفترق»، قائلًا: «وقفت وحلت المشاكل بما أنها بطلة العمل».

وكتب «فهمي» عبر حسابه الشخصي على موقع التدوينات «تويتر»، قائلًا: «توضيح آخر مهم عشان محدش برضه يتكلم علي لساني إن فيه مشكلة، أنا ريهام بالنسبة لي أختي وصديقتي وأكيد ماحدش ينكر أنها بطلة المسلسل وتعبت في اتجاهات مختلفة عشان العمل يطلع بصورة تليق بالجمهور، وأتمني المجهود اللي عملناه يعجبكوا».

 

توضيح آخر مهم عشان محدش برضه يتكلم علي لساني ان فيه مشكله .. انا ريهام بالنسبالي اختي وصديقتي واكيد ماحدش ينكر بإنها بطلة المسلسل و تعبت في اتجاهات مختلفه عشان العمل يطلع بصوره تليق بالجمهور .. واتمني المجهود اللي عملناه يعجبكوا .

وتابع: «وفعلًا كان عندي مشاكل في نقط معينة داخل العمل وريهام بما إنها بطلة العمل وقفت وحلت المشاكل عشان المسلسل يطلع بالشكل اللائق لجميع الممثلين».

 

وفعلا كان عندي مشاكل في نقط معينه داخل العمل و ريهام بما انها بطلة العمل وقفت وحلت المشاكل عشان المسلسل يطلع بالشكل الائق لجميع الممثلين #ريهام_حجاج #وكل_ما_نفترق

وكان الفنان أحمد فهمي، قد نفى ما نُسب إليه من تصريحات صحفية، بشأن تسببه في وقوع أزمات بين ريهام حجاج وآيتن عامر، حيث قال: «انتشرت أخبار علي لساني في اليومين اللي فاتوا وده مش حقيقي وأخبار مفبركة، آيتن أختي وصديقتي ومرات أخويا عز وبنا كل الاحترام والتقدير، وأي عمل فني بيكون فيه منتج ومؤلف ومخرج، وإحنا ممثلين فقط».

يذكر أن مسلسل «وكل ما نفترق» بطولة ريهام حجاج ورانيا يوسف وعمرو عبدالجليل وأحمد فهمي ومحمد الشرنوبي وطارق عبدالعزيز وأيتن عامر وسلوى خطاب، وعدد من الفنانين، وهو من تأليف محمد أمين راضي وإخراج كريم العدل.

البنك الأهلي
أحمد فهمي آيتن عامر ريهام حجاج وكل ما نفترق محمد أمين راضي
serdab serdab serdab serdab
CIB
CIB